沙灘貓的私家海灘

2005/03/03

同Mika去街街...

今日約左同Mika街夜街, 諗住五點半放工就即刻閃人去Randwick Mika屋企接佢一齊出City.
今日天氣唔好, 有雨, 而且係大雨....返工返到四點幾咁上下, 收到Ceci一個call, 因為佢尋日俾人偷銀包唔見左條屋匙, 我要放工後開車去佢返 Part time o既地方俾條 key 俾佢, 咁好啦, 因為佢鋪頭都係 Randwick , 咁都係順路。 點知, 同Ceci傾完計唔夠十分鐘, 卓頌恩打電話俾我, 佢叫我幫佢一個好大o既忙....佢要我放工後開車出 city Oxford Street 接佢, 因為佢買左d好大件o既美術用品要聽日交功課, 咁好啦, 佢又冇車, 又冇人冇物, 咁我放工後就出City接佢囉....接完佢, 要車佢返 Eastlake 屋企拎返d野, 之後要車佢去Uni接埋Helen, 然後再一齊去 Helen屋企....咁我去到 Mika 屋企接佢, 都已經係 7 點啦...唉.....
算啦, 我地去到City, 好容易就搵到位泊車, 可能係落雨d人唔想出街掛....我地買左我想買o既野, 同佢又去左紀伊國屋書店買左幾本書, 好開心, 呵呵呵...兩個人拖手隻行街街呀...XDDDDDD
嗯....總算有收穫......

0 comment(s):

Post a comment

<< Home