沙灘貓的私家海灘

2005/02/25

去Mika屋企食飯

今日有五個傻婆o係Randwick 出現...哈哈哈哈....
當然就係加菲媽同佢個兒甥女Carman, 同埋Cora 仲有Mika 啦....
我地尋晚傾好要去Mika屋企玩架嘛.....仲有食飯添呀....
今晚我地五個玩得真係好開心~ 同埋食左好多好好嘛o既野食....
希望o係Carman同埋Cora 走之前可以再多幾次咁樣玩就好啦....好開心可以識到佢地~雖然只係識左佢地唔夠兩日囉...hahahaha.....

達達今日打電話俾我果陣時呀, 呢幾個傻婆係度笑人呀, 咩呀? "我最憎人 xx 架" <--大家請加以聯想力諗下呢兩個XX係點解啦....呢句話成為左我o既金句啦....(笑, 笑咩呀笑Mika呀, Kidy呀....)
o係呢度我要多謝Mika啦, 今日真係辛苦佢啦, 我又食又拎唔好意思呀....

0 comment(s):

Post a comment

<< Home