沙灘貓的私家海灘

2005/02/23

食飯

今日係正式返新office o既一日, 好開心, 好正。點知, 個msn同icq都俾老細block左, 所以冇得一路做野一路chatting...唔緊要啦, 有自己電腦用已經好好架啦....

放工之後, 達達和他媽媽, 阿婆仲有大舅父上o黎我屋企, 食住家飯呀...所以達達一早放工就去左買野, 跟住六點半就黎到我屋企, 立即開始煮飯囉...

我地煮o既野有蒜茸蝦, 椒絲粟米炒牛柳, 西芹炒魷魚, 煎剝皮魚, 仲有一個湯....好好好好味呀....不過, 唔係我煮, 全部都係達達變出黎架, 我只係幫手洗菜, 洗碗, 切野 一_一"

好開心呀, 達達o既婆婆﹑媽媽同大舅父都好鍾意路飛同蜜柑, 仲同佢地玩得好開心 :)

今日係好開心o既一日 :D

0 comment(s):

Post a comment

<< Home