沙灘貓的私家海灘

2005/03/06

三月六日

今日一早六點半起身, 七點鐘準時出門口去機場, 因為達達o既 aunty 同表弟要飛返 Brisbane 啦....
之後返左屋企休息一陣, 之後就去左 Ikea 買新床。之前張雙人木床因為搬過幾次屋關係搞到o的接口位鬆哂, 成日自己一個人訓訓下覺到會"臨"....所以成日都好想買過張新床, 無奈又冇人幫我一齊去買, 咁而家好啦, 達達同我一齊去買, 仲有佢幫我砌添 ^_^
今日真係好麻煩佢啦, 因為我o既愚蠢, 搞到佢要做多好多功夫, 我又鑽錯螺絲...etc...一_一"
佢o係砌床呢個過程裡面都不知話左我幾多次蠢才啦, 咁我對於木工呢方面o既野又真係幾蠢o既.....嘻嘻......
多謝達達啦, 辛苦你啦....乖啦.....嘻嘻....同你一齊真係好開心^_^
聽日係蜜柑生日, 我地又可以見面啦....

0 comment(s):

Post a comment

<< Home