沙灘貓的私家海灘

2006/04/10

家.貓談戀愛


昨日看到Esther傻瓜鴨的留言,才發現自己忘了一本書未介紹。呵~ (原來佢去商務不經意地拎左呢本書黎睇發現原來有我地,嚇左佢一跳唔好意思:p)

《家.貓談戀愛》─6o3小虎(城珠)合作編著的書。這本書有我和達達一家四口的訪問和故事。

大概內容:

《家.貓談戀愛》是一本關於「愛」的家.貓圖文集。我們找來多位來自不同背景、對家有不同理念的好友,分享家和家貓的故事,談他們親密的一段情。

  在尋愛的過程中,我們發現有時貓當上情人,有時貓是治療師,有時貓成了月姥派遣凡間的紅娘。他們告訴我的,不只是戀愛故事,在他們的故事裡,我們還看見包容、動力、勇氣、信念、分享、欣賞…… 

  因為有愛,家才是家。


這個是書的官方網頁http://www.meowsix.com/mainbook.htm

12 comment(s):

尋晚同老爺奶奶山長水遠去到跑馬地dinner, 個度係我岩岩做鍾師奶時同老爺奶奶一家6口一齊住o既地方, 而家都冇咩唔同, 因為我地住得比較上,個條街係完全冇食肆係樓下,所以好寧靜, 個時係灣仔返工試過行返去架。之後食飯時就入正題.....又講生bb, 我唔知我唔知我咩野都唔知 >.< 我都好中意bb,我可以生幾個,但過左原本我plan o既時間, 就比d時間我再決定啦,唔該啦~~~~

By Anonymous 匿名, at 7:27 下午  

其實我想過去建立一個由我自己呢代開始o既大家庭,係唔係好大project 呢?

By Anonymous 匿名, at 7:29 下午  

哈...講真呀..真係好意外架..!!!一打開..就係你兩個..."貓痴戀人"...!!!驚~~驚~~~^O<

By Blogger 傻瓜鴨sonson, at 9:20 下午  

你地仲後生呀...
咪等埋我先囉~~~
哈哈哈

By Anonymous 匿名, at 8:28 下午  

嘩~~聽到未呀直嫂 \^o^/

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 11:53 下午  

a也....有人借我過橋喎....係咪有人求婚呀?

By Anonymous 匿名, at 11:51 上午  

邊有呢﹖
我只係話等埋我先之嘛...
不過唔知要等幾耐。

By Anonymous 匿名, at 1:59 下午  

唔好意思, 我地冇乜耐性, 係就快手啦唔該!

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 2:42 下午  

係岩o既,就快d啦,你地可以仲快過bernard同olive tim!!!

By Anonymous 匿名, at 4:24 下午  

我覺得一定係力妹先囉~~~

By Anonymous 匿名, at 4:30 下午  

有人要轉移視線!!! 拍直!!! 快d啦, 等到人家好心急啦 >w<

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 7:32 下午  

如果有人(s)因為咁而早日成親, 我願意被擺上檯,hehehehe

By Anonymous 匿名, at 12:42 下午  

Post a comment

<< Home