沙灘貓的私家海灘

2006/04/10

Party

Wedding celebration party@Sydney



衰人拍直竟然好唔道德地將我個樣同牛奶妹↑並埋一齊,仲放上去佢個網度!!(不過又真係幾好笑)



好開心,4月7日我地o係Sydney同樂軒擺左4圍酒,大部份都係達達o既同事﹑仲有佢婆婆﹑兩個舅父&二哥。而我方面,人丁比較單薄:表哥Eric&表嫂Kitty﹑教會十幾年o既老友Salley&佢男友Dennis,當然仲有呵呵呵...加菲媽&MIKA! 佢地都係坐主家席架!!!哈! 好多謝佢地俾我o既禮品,同埋多謝佢地o既幫忙(影相)。當然仲有要再次多謝拍直o既幫手。

o係香港買左部新電腦而家有得用啦。真係又快又正! 唔該哂拍直幫我砌張新電腦檯,仲有幫我搞wireless network等等....

悉尼天氣好凍...凍凍凍...最o岩就係打邊爐!所以尋晚請左拍直黎屋企da Binlo,食左好多花枝卷,正呀!跟住我地食完飯睇林海峰是但O翁發花癲talk show!! 笑死扒左o係度!!

尋晚我地book左酒店,復活節假期會同埋拍直一齊去Melbourne玩,唔係坐飛機,係楂車去^++^。

4 comment(s):

睇完d相,覺得 "里姣先簡" ,哈哈, 你學多一句喇!跟住我地msn仲傾埋d "chanel"現象呀,羅湖站呀法國站呀,仲攪到你要自焚 >.<... 我一時間組織唔番tim

復活節有一日阿亮放假, 但係唔知佢會帶我去邊, 不過已知o既係, 佢前一晚返通宵,會係放假個日先訓半日, 即係話我地o既假期冇左半日,應該都係剩係搵個地方食下飯架喇 -_-

之後一日可能會去行山, 第3日可能係我家攪打邊爐, 第4日係可能係家務日呀徐師奶~~~~

By Anonymous 匿名, at 7:16 下午  

力妹不如你都整番個blog啦

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 10:51 下午  

我邊算缺德呢﹖
你另一幅更嚇人既我都未post出黎...

By Anonymous 匿名, at 11:12 下午  

好啦, 咁呢個假期我就黎....整返個blog先

By Anonymous 匿名, at 12:19 下午  

Post a comment

<< Home