沙灘貓的私家海灘

2006/03/26

有相睇啦

我o既結婚當日o既相已經全部upload上server, 共九百幾張相。有興趣的朋友(當然係要我都認識你啦)可以留個email給我imbeachcat@gmail.com, 我再send個server address 同password俾你, 另外個server仲有一段5分鐘的短片。

呢幾日香港天氣好霉,係全年最討厭o既時候,即係回南天。日日落毛毛雨,又濕又霉又陰陰天,搞到個人冇哂心機。尋日去左603屋企佢邀請我去,好多謝佢熱情o既招待,仲有佢二樓o既鄰居。佢專程為我同達達整左個cake興祝我地,仲有好好味o既小食。對芝麻印象唔錯,好乖乖,個個人都被佢偷襲過,果然叻女!仲有靚仔potato!靚仔靚仔靚仔!!!o係度再次多謝佢啦^_^
今日達達飛返澳洲啦,因為佢星期一要返工。我本來都同佢一齊走但係有太多事情未做(例如shopping,shopping再shopping),所以都係延遲多十日先走。我仲要約o的朋友出黎見個面呢,因為之前又忙之後又去旅行,都冇時間同o的friend meet過。屋企兩個小朋友好乖,聽舅父講佢地前日將舅父o既飯盒咬碎哂,搞到成地下個係碎片。舅父就發嬲囉。仲有佢地將廚房個櫃門條木唔知用咩方法拆左落黎,又係激死舅父哈哈!!真係乖,媽媽鍚鍚 ^333^ 路飛蜜柑好叻叻!
爸爸今日就返到澳洲陪小朋友啦,不過爸爸要脅我如果唔同佢一齊返去,佢就會幫小朋友剃哂o的毛喎。你咪剃囉,如果你捨得的話。呵!

1 comment(s):

星期五我經已係公司睇晒你d相啦, 用左我成個晏晝先睇完嗰8百幾張相~

By Anonymous 匿名, at 4:16 下午  

Post a comment

<< Home