沙灘貓的私家海灘

2006/03/23

發癲啦! 6pm 唱到 6am !!



尋晚真係玩得好癲啦!!! o係銅鑼灣CEO 由夜晚六點唱K唱到第二朝早六點!!!

先交代人物,在場者有:

幕後黑手: 我﹑達達。
達達朋友: Roy, Annick, 阿亮, Kali。
我中學同學: Wisdom, May, Wing, Ada, Emily。
我小學同學: 森森, 古x恒, 徐x基, 吳x婷, 呂x狄, 文x威, 郭x文。

一共十七個人去CEO唱k食buffet, 6pm開始。先係狂食buffet (我鍾意食呢間CEO的buffet, 有打邊爐, 又有燉湯, 魚生, 總之好多野食又有好好味o既dessert), 狂唱歌...仲有叫左六桶啤酒 (每桶九支)。班人煙酒骰盅猜梅唔在講,仲有低能白痴遊戲(Annick諗的鬼主意),文x威又帶左副啤牌黎玩,唔單止,仲有飛行棋同象棋,班人真係喪架!!XDDDD

由於有部份人第日要返工,又要趕尾班車所以早走(12am前走叫早走架啦),不過真係好多謝Wisdom黎到因為佢本來要返屋企的,害佢要饋左廿幾蚊車費。十二點之後就剩底有我啦﹑達達﹑森森, 吳x婷, 古x恒, 徐x基, 呂x狄, 文x威幾個人又玩又唱又煙又酒。是晚十二點後的Highlight:
**徐x基呢晚o岩o岩去完台灣玩由機楊趕到仲帶埋o的行李,我俾個「讚」字俾佢。
**古x恒呢個十幾年o既朋友一時飲大左有少少語無論次,笑死!! 仲成日話要同我合唱!!
**森森就好鍾意唱歌,點知徐x基又要掙住唱,搞到森森要用暴力搶走佢支mic但係又唔夠搶,徐x基不斷o係度阻住佢唱,個場面真係笑死人!!!
**仲有成班人走去除呂x狄件衫話要睇佢身上o個四個紋身,好笑到爆。(嘩..有紋身好驚驚呀@o@)
**我地玩擒棉胎次次最慢的都係我, 罰飲左起碼有兩支啤酒。
**達達又唔駛講啦佢唱歌跳舞癲鬼左。
**吳x婷要早走(約3am離開)佢飲到好醉我地俾左好多膠袋同紙巾俾佢搭車。
**全晚54支啤酒全部飲清光, 古x恒call人想再order被職員拒絕。
**我地最後黎左個全場勁high大合唱。

清早六點:
我同達達搭的士返北角,佢地去左食早餐。

1 comment(s):

簡直離晒普﹗
咁好玩居然我冇份﹗

By Anonymous 匿名, at 2:04 下午  

Post a comment

<< Home