沙灘貓的私家海灘

2006/03/29

家庭樂

今日難得媽媽放假我又冇約到人出街,一於黎個家庭日。亦都好難得爸爸會陪我地行街街,哈哈!! 可能係爸爸唔捨得我就黎要返澳洲....
行街行左成日,買左好多野。行下又食下野...又買下野....晚上我地去左睇《極地雪犬》(Eight Below),真係好好好好好好好睇!!! 讚呀 ^口^
睇完之後我有一個感想: 都係鍾意我家路飛蜜柑多o的..嘻~~~

1 comment(s):

dang, i cried watching eight below..

By Anonymous 匿名, at 3:51 下午  

Post a comment

<< Home