沙灘貓的私家海灘

2006/03/31

哈哈

嘩...今晚又玩到好夜先返啦。好開心喎...約左阿dom, may, annick & 亮, roy, kali 仲有vincy 去尖沙咀食飯...
首先講講我今日o既造型。我尋日又去左中環做左個陶瓷電髮,因為o岩o岩電完所以個頭好「爆炸」。阿dom 一見到我就係咁笑,笑到停唔到口。個衰婆丫...佢話我個頭望落好似大左三倍,而個臉就縮細左 =.=
其次就係,嘩!呢鑊勁呀! 話說森森佢俾左我結婚果日o的相俾佢個女仔friend睇,我又唔識佢個friend架喎...咁佢個friend就猛話我靚呀咩咁啦。跟住今日坐底食飯時森森打俾我,佢話佢個friend見到我同佢同一間餐廳囉。嘩...好驚呀,我唔識佢架,結婚果日我化哂妝架喎...佢憑見過張相咁都認得出我咩? 跟住發覺原來佢坐o係我附近囉,同佢打左幾個招呼,真係搞笑,真係邪。原來我個樣咁易認!三唔識七都可以認到我哈哈哈哈!!!
我地八個人食飯食得好開心呀,阿亮佢講左好多做警察o既搞笑野啦,roy又搞笑喎...佢話好鍾意食貓屎,而且對臭豆腐情有獨鍾,聞到已經覺得好正啦XDDDDDDD 邊度有人鍾意聞臭豆腐架? XDDDDDD

之後我地去左諾士弗檯飲野,阿亮又繼續表演佢o既分差人趣料啦XDDDDD

今晚好開心...

4 comment(s):

尋晚又係一個好開心o既晚上, 大家越講越大聲, 又越笑越大聲, 兩位男士講d野真係笑死冇命陪, 仲要不停向你呢位 "小朋友" 解說, 當你明白左之後, 又係笑到傻, 加埋你個新髮型, 效果一流呀!!!!話你知我前晚發夢, 見到自己電左個新髮型, 就係好似你咁, 好邪呀~~~~
你話人攪笑,其實你自己仲攪笑, 留左個勁重要o既sms比patrick, 不過佢唔爭氣呀, 竟然超過5 定唔知 10 分鐘後先打比vincy, 抵打, 當時係唔係同達達斷背緊呀?
你兩公婆仲反我反到尋晚,竟然夾埋話達達飛返黎,我唔制呀 >.<
尋晚同你msn傾到咁夜, 加上由3月起真係好似冇一日早訓過, 點算呀, 幾時可以一日有30小時呀????

By Anonymous 匿名, at 1:01 下午  

個sms講乜架﹖
透露下好啵﹗

By Anonymous 匿名, at 3:52 下午  

to 力力:
係囉尋晚offline之後搞下搞下都成四點鐘先訓 =.=

to 拍直:
network問題收唔到就算...無可奉告XDDDDDD

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 4:03 下午  

to: olive
我都係呀, offline之後攪部電腦, 又攪部手機,成4:30先訓, 6am叫阿亮起身

to: patrick
八掛,哈哈哈

By Anonymous 匿名, at 8:09 下午  

Post a comment

<< Home