沙灘貓的私家海灘

2006/04/04

最後一天


今日係我今次香港之旅最後的一整天,聽日(4/4)就要返澳洲啦。首先要祝加菲媽(兒童節)生日快樂!!

今日同爸爸媽媽﹑仲有一位尋日先由加拿大飛返黎o既姨姨﹑仲有佢個女(以前同我由細玩到大, 佢今次由瑞典飛返黎會媽咪)去西貢食海鮮!! 有龍蝦食呀!!

晚上就去達達屋企食飯,跟住隨即趕往尖沙咀去食另一餐飯。嘩...好多人由外國返黎(來自美加澳歐),我地o係契媽屋企食得好開心,搞笑o既uncle們 講o的笑野呢...笑死全村人,笑到肚痛!! 好開心的一日! 多謝玉琴姨送俾我o既Tiffany 項鍊,好鍾意!

3 comment(s):

其實都唔係幾捨得你地返澳洲, 一講澳洲, 我就想再去, 一路順風 ~~~~~~~~~~~ -_-;
(我係 "小朋友", 可唔可以帶埋我走, 我唔怕暈機浪...)

By Anonymous 匿名, at 11:53 上午  

我完成10+1+5啦!!!

By Blogger kakaoo, at 6:55 下午  

我剩係識叫媽~~~
爸?~~~巴~~~~~~~之閉 =p

By Anonymous 匿名, at 12:42 上午  

Post a comment

<< Home