沙灘貓的私家海灘

2006/04/05

傻婆兩名

我返到澳洲啦。兩個仔仔好活潑 ^_^
尋日爸爸媽媽佢地車我去機場送我機,阿dom 都有黎送機呀。佢方便嘛o係機場返工,佢仲搞笑,o係離境閘口前面送左我之後,除即o係禁區入面MEET返我,佢係工作人員嘛。咁我又拎住幾袋野,好重咁,一入到去梗係推架車仔啦。嘩...o的手提行提都重得好緊要,其中個黑色大袋最大最重,我地將佢放左o係車仔下格。

Gate number 係36,都要行頗遠路。好難得有朋友可以送機送到陪我入禁區,陪我去閘口前,事關阿dom佢身上掛住一個員工證。兩個傻婆沿住條行人輸送帶推住架車仔,邊行邊講笑,又傻笑大笑,不亦樂乎。行人輸送帶一個接一個,我地講開一個話題笑得好大聲。行到大約中段的時候,身後突然有人拍我! 嚇左一跳,原來o係一個機場女職員:
「小姐!」佢拍我膞頭。
「你係咪跌左件行李呀?」佢用手指示意後方大約二十米的遠處有一個黑色大袋,反肚地訓o係地上面。
「依!? 係我架喎!!!」我驚恐地說。

原來我地兩個傻婆一路推行李一路講笑,跌左件行李都唔知,仲行左咁遠...
阿dom都飛奔去執番件行李,情景極之搞笑。
點解我地可以連跌左件行李都唔知架? 仲係兩個人好高調咁大聲笑咁一路行一路跌野都唔知,我諗個機場staff一定係望左我地好耐先走去提我地。

就係咁,阿dom就送到我去gate 36,望住我登機。
兩個傻婆。

6 comment(s):

執番件行李又有幾搞笑呀..
我只係記得我跑到去件行李度望到你仲企喺原位度笑緊喎~

By Anonymous 匿名, at 8:27 下午  

to Wisdom:
何止笑緊, 係笑到扒左o係度 XDDDD
睇番你個blog, 乜我件行李打橫過唔到條柱x2次好好笑咩? 我張passport相又好好笑咩? 哼!! 都係你好笑d XDDDD

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 2:10 上午  

講到個行李咁重...跌左出黎可以唔知架..!!你地又真係呀..!!!^^

By Blogger 傻瓜鴨sonson, at 11:02 上午  

係呀, 你passport幅相好好笑呀, 我成日拎出來睇架..

By Anonymous 匿名, at 2:29 下午  

to wisdom:
死火囉, 我唔應該俾你用手機影底幅相...慘啦慘啦, 我有杷柄o係你手上@@"

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 2:42 下午  

咁你記住好好巴結我啦....

By Anonymous 匿名, at 4:32 下午  

Post a comment

<< Home