沙灘貓的私家海灘

2006/03/15

瘋狂魚旦

Wedding之後四晚都連續住o係朗豪酒店,因為係酒席加上airline送的。講開真係好笑,我地住左第二晚酒店先知,原來當日負責check-in 達達o既 guest services agent o係Jessie,我以前響瑞士讀書o既同學。我果日響lobby見到佢果陣真係嚇左一跳...好耐冇聯絡啦,等我去完日本返黎左搵佢出黎飲野先^++^

我地呢兩隻o係澳洲返黎o既「餓鬼」呢幾日起勢o係咁落街吉魚旦食,晚晚都食好多魚旦,有時仲拎上酒店食...真係笑死人...我地兩個人拎住盒咖哩魚旦行入間咁classie o既酒店真係有點兒那個XDDDD

前晚kali同阿roy黎左hotel搵我地玩,跟住尋晚就係Richard同佢女友,仲有力妹。阿力妹佢好鬼死鐘意我地間房個『落地透明玻璃浴室』,仲要我幫佢影相,睇下佢幾enjoy XDDDD



5 comment(s):

我又要玩﹗﹗
呢度番工好悶呀﹗

By Anonymous 匿名, at 10:30 上午  

係呀好好玩呀, 我而家又成班人o係kali屋企玩啦, 你又搭飛機過黎一齊玩啦 XDDDDD

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 1:15 上午  

祝你新婚快樂啊!

By Blogger kakaoo, at 5:08 下午  

住酒店, 最開心既係....有人幫你執房XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

By Blogger Ric Tse, at 4:00 上午  

我都要試下呢間酒店囉, 放隻碟係dvd player, 再浸係個浴缸, 睇住個plasma.....大笑到隔離房又唔知, 因為道木門超厚又實心, 沖花灑時, 又可以用頭頂個花灑直淋, 兼用住bvlgari沖涼用品喎, 你地幾時再返黎呀?bernard話幫我book晚架!!!到時如果我地係隔離房,就可以一齊要吉魚蛋,正

By Anonymous 匿名, at 5:15 下午  

Post a comment

<< Home