沙灘貓的私家海灘

2006/03/13

just married

哈哈...我們結婚了。2006年3月10日 (星期五) 天晴。
由早上出門到晚上酒席完畢,一切事情都很順利,十分感謝來參加我們婚禮的親友們。當然因為太多朋友們前來,而且時間緊迫,所以抱歉不能一一與你們拍照。特別鳴謝我的爸媽﹑達達的爸媽﹑阿婷﹑由澳洲飛過來做伴郎的拍直﹑我的姊妹們(阿dom, May, Ada, Wing, Emily, 曉怡, 森森)﹑司儀Roy & Annick﹑羅生﹑Kali﹑我的小學老師洪生﹑幫手拍照的Kary哥﹑專程由美國飛來參加我婚禮的幾位爸爸的老朋友...等等等等...因為太多人要感謝,所以,總之就是謝謝您們。

要看全部相的要多等兩個禮拜才有,現在只好看這張先啦。

7 comment(s):

恭喜你呀~
見到人結婚就最開心~
::Pakkin::

By Blogger Unknown, at 12:37 上午  

記住呀...!!!你地臨走前..tea 一 tea 呀..!!!

By Blogger 傻瓜鴨sonson, at 12:05 下午  

喂~唔好意思...你結婚前果晚我收到張剞email,佢有叫我幫佢再講d恭喜說話,但我高興過度,又唔記得左...心照啦大家:D

By Anonymous 匿名, at 9:23 下午  

thanks for all of your wishes~ ^_^

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 2:34 上午  

遲就遲左少少, 不過都要講句:
恭喜哂!!

By Blogger daodaobobo, at 4:44 下午  

嘩!恭喜哂你呀!

By Anonymous 匿名, at 3:47 上午  

遲來的祝福....
新婚快樂, 真係好羡慕~~~~~~sweet sweet

By Blogger Ric Tse, at 3:58 上午  

Post a comment

<< Home