沙灘貓的私家海灘

2006/01/31

兩個新契仔

新o既一年,有人終於順利誕下兩個仔仔。冇錯,就係MIKA 既兩個仔仔: 芒果同米米 (我叫佢地做芒果米米撈)。一對o係adoption center 領養番黎既貓b。因為終於都settle down,搵到一份又高薪,又理想的政府工,所以下定決心唔再過冇貓的日子。

果日去到adoption center,見到有好多貓,而且仲有好多都係貓b (一歲以下),個個都好嗲,好精靈。可恨我自己沒冇本事,如果唔係真係想帶哂佢地番屋企。o係果個地方,o的貓如果太耐冇人要,就要困入囚室,等待啪針處決。我見到一號囚室有一隻四歲o既中毛靚貓,薑白色,放佢出黎係咁嗲人,嗲嗲嗲嗲~~個個人都要嗲過先,真係lum到爆。囚室個牌寫住: 「我叫Marmalade,排期1月30日(last day),請給我第二次機會」我見到個牌即刻喊到收唔到制。

世事就係咁殘酷,怪就怪佢以前主人唔要佢。果度仲有好多貓等住人收養,亦即意味住好多貓要面臨處決的日子。

好奇怪,個adoption center有好多silver tabby 貓b,有幾隻仲係剛剛出世,隻隻都係靚貓。以前想搵silver tabby 搵唔到,竟然呢度有好多,仲係冇人要。如果屋企唔係咁o既環境,帶哂佢地返屋企又點話? 我最想帶埋Marmalade走。

最後,芒果米米好幸運地被mika挑選帶返屋企,佢地可以同adoption center 入面o既朋友仔講byebye啦。臨走o既時候,我再望多佢地幾眼,希望佢地個個都搵到幸福的家啦。



Marmalade


靚仔小朋友


貌似蜜柑的「大頭蜜柑」


跟毛毛有九成似的中毛貓,生下兩隻中毛silver,可愛到爆!!


o係加菲媽大脾上熟睡左成20分鐘o既蝙蝠俠貓b

4 comment(s):

Mika養個個米米係咪叫Mick架?中毛白色頭頂有d灰? 我成日去website都有留意佢架~ 真係高興~ 可喜可賀~!!!

By Anonymous 匿名, at 7:31 下午  

唔係mick呀, 我地初時都以為係mick, 因為特徵好相似。但原來佢只不過係隻3個月大的貓b~

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 8:58 下午  

hmmm....lub cats always

www.xanga.com/hmhf92

By Blogger Hilda broketail, at 12:57 下午  

雖然都替mika開心,但係見到那隻排左期的貓都好心up,明明無病無痛,點解要等死﹖希望最後佢有人要啦……

By Anonymous 匿名, at 5:32 下午  

Post a comment

<< Home