沙灘貓的私家海灘

2006/01/18

貓味


前日MIKA 跟我說到「貓味」這個話題,真有意思。究竟何為貓味? 狗有狗味,這點人所共知。但貓也會有「味」的嗎? 做了貓奴這麼久也不知道,真的要見識見識。
原來所謂「貓味」是指口水留在毛毛上的味道,而且要很仔細地去聞才會聞到呢。
跟著我便很仔細地聞路飛的手手,哈,原來真的有貓味這回事呢! 味道有些像米飯的香味,可愛極了
我相信很多貓奴也不知道有貓味這回事的,你們快去嗅嗅屬於你們貓地的味道啦! 每隻貓都有屬於自己的不同的味道哦!

11 comment(s):

唷,我都想聞下貓味呀~~~
咁你有冇聞下蜜柑陣除呀?

By Blogger kakaoo, at 1:29 上午  

蜜柑...? 你想點 =.="

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 10:22 上午  

呢個媽媽實在係好粗心大意!
自家小朋友D味都唔知!!
蜜柑!過黎契媽樹!!

By Blogger Mika, at 11:21 上午  

你又真係呀...做人阿媽咁耐...都唔知道...蜜柑同路飛..佢地有自己個味道..!!!BB都有奶味啦...!!!傻瓜....

By Blogger 傻瓜鴨sonson, at 12:06 下午  

to 安記:
蜜柑可能有香橙味!! XDDDD

to mika:
你又黎借0的二想偷貓! 哼! 休想!


to 傻鴨:
傻...傻...傻.....傻瓜?? @0@"

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 1:11 上午  

我會帶埋d野飛過黎比你...等我呀~~~~

By Anonymous 匿名, at 1:06 下午  

owwwww....pinkie paws...link'em cleaN
meow rrrrrr >~.~<*

By Blogger Hilda broketail, at 3:04 下午  

好可愛既貓手掌!!!

By Anonymous 匿名, at 7:56 下午  

如果米飯的氣味像阿豆阿寶的腳...
恐怕我要餓死了.
好臭...

By Blogger daodaobobo, at 10:29 下午  

我家Kelly陣貓咪有d似Tempo紙巾味,嘻嘻,你想唔想聞下丫?

By Anonymous 匿名, at 4:06 上午  

to 白貓:
Tempo 味?? \@O@/

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 4:49 下午  

Post a comment

<< Home