沙灘貓的私家海灘

2006/01/12

看.我家.貓地.睡覺








看完後大家有沒有什麼啟發?
我覺得,這樣的睡姿是十分不要得的行為 =.= 對嗎?

8 comment(s):

哇~~~~
路飛同蜜柑真係好好好好好好得意好好好好好可愛唷^0^
看見牠們懶洋洋既睡姿,內心不禁有種甜絲絲既感覺呀>>>>> :)

By Blogger kakaoo, at 11:58 下午  

咁你都快d老笠一集返屋企啦...
屋企唔鍾意? 我相信佢地會改變既....XDD

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 6:14 下午  

我想笠你隻蜜柑佔為己有喎︹╴︹"
可惜你係澳洲咁遠啦,如果唔係蜜柑已經係我手上!!!哇呵呵}}}

無啦,我媽子唔like毛茸茸既小動物ka,唯有等自己結婚有個"竇"已再諗la -__-"
now,只有望住蜜柑止住渴先:)

By Blogger kakaoo, at 8:49 下午  

小朋友!契媽返0黎啦~
>33<

By Blogger Mika, at 1:16 上午  

cute到呢~ 快d錫啖先!

By Blogger Ric Tse, at 4:46 上午  

我覺得,這樣的睡姿是十分不要得的行為 =.= 對嗎?<<—不對。

By Anonymous 匿名, at 8:00 下午  

你還拍什麼啦?
快快跟他們一起睡囉~~

By Blogger daodaobobo, at 11:32 下午  

嗯~ 係好唔要得咖!!

小朋友, 你媽媽嫌棄你地咁樣訓喎!
黎契媽度啦~~~~~~~~

By Blogger Mika, at 4:43 下午  

Post a comment

<< Home