沙灘貓的私家海灘

2006/01/26

斷手斷腳

今日係澳洲日,即係國慶,而國慶,即係公眾假期囉! 今日同成日都同男朋友達達行街,之後仲去左情人港睇國慶煙花。今年我地攝到個靚位,o的煙花o係頭上爆,真係正到嘩嘩聲呀。

好啦言歸正轉。我地睇完煙花,再食埋個dinner,返到屋企已經係十點幾,成個人都好支力。就正當我行過廚房門口之際,見到地下有粒『L』形狀o既深啡色野。再睇真o的? 係小強腳
被小強腳嚇到發軟蹄o既我當然係大叫一番先啦。達達於是上前一睇,發現原來仲有第二隻腳o係附近,再搵,第三隻,第四隻...!!
然後,我回頭一看!

嘩!!!!! 好大的小強乾屍耶~~~~~~
就是這樣,傻子都看得出我家兩個小朋友今日同一隻離家出走到我屋企o既小強玩貓捉蟑螂遊戲。結局係,呢隻小強斷手斷腳慘死了。
[叮~~~]

0 comment(s):

Post a comment

<< Home