沙灘貓的私家海灘

2006/01/25

紅棗水

地中海貪血症 (thalassaemia) 這個本應是遺傳的基因病,不曉得會落在我這個人身上。在家族裡我是惟一的一個帶有這種基因,真的很好笑。兩次的驗血結果,都明顯地證實我有這種基因病。本應我已經不把這個病放在心內,直至最近我新的家庭醫生急急的打電話告訴我最近的驗血報告 (他還說我對貓和塵等東西有敏感,但我對路飛蜜柑從不覺敏感),叫我小心一點身子。我覺得他有點兒大驚小怪,只是紅血球體積細小一點,數量少一點,新陳代謝快一點罷了。但想深一層,看多一會,我最近的樣子實在太不對勁了。瘦瘦的﹑面青青﹑皮膚白白的,毫無血色,簡直就是一個典型的貪血人士,難看死了。

看來,我不得不再次迫自己每天都喝紅棗水的習慣了。這個應該是我的命運。


今天無奈地在家裡做了這個咕嚕肉,好味!!

5 comment(s):

我面色又係好差,不過驗過就無貧血。我飲過一排養x酒,係有點效架,不過我而家又想試下十全大補酒,如果有效話你知。

By Anonymous 匿名, at 12:58 上午  

你要好好保重身體^^
或者隔星期飲豬潤水喇,有益架!!

By Blogger kakaoo, at 8:15 下午  

to 婉雯
養x酒呀? 係喎, 都聽講飲呢d補酒有效過。係咁你試完十全大補酒記得話我知得唔得啦XD

to 安記
係呀豬潤水聽講好架, 可惜我好怕內臟 >.<

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 12:29 上午  

飲過兩日十全大補酒,覺得還是養x酒有效些。因為十全大補酒話一日飲四次,每次25ml,我飲唔到咁多,只係臨訓前飲用50ml;養x酒呢,佢話一日飲三次,每次20ml,我都係飲唔到咁多(唔通一早起身飲酒咩),咁就臨訓一次過飲40ml,好似效果好些。

By Anonymous 匿名, at 4:21 下午  

好~~等我有時間買番支試試佢!

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 7:09 下午  

Post a comment

<< Home