沙灘貓的私家海灘

2006/01/17

主子萬歲



蜜柑少主先前果排曳得好交關,0係屋企喪跑啦,無故大聲叫,跳上櫃頂搞東西啦,又打哥哥,家嘈屋弊。咁有時太過份就梗係要俾我喝止住架嘛...哼!少主呢兩日同我玩鬧情緒,突然間靜0左落黎,仲0係廁所個地板上尿尿,擺明係抗議,引人注意。

大事不妙,估唔到呢個少主已經俾我寵壞到呢個地步,心諗: 你都有今日啦沙灘貓。
雖然係咁,我仲係好擔心蜜柑柑0既情緒,於是我惟有想盡辦法tum o番佢開心。又食大餐,零食,成日同佢玩...仲要由得佢鍾意o係屋企搞乜就搞乜....
尋晚蜜柑同我玩左成晚,搞到冇覺好訓。至於今日都係不斷同佢玩。睇佢而家好似又冇事咁喎....都唔知佢想點,真係嘔血。
總之,主子萬歲,貓奴甘願為奴為婢

1 comment(s):

一身小貓債
計都計唔晒...

By Blogger daodaobobo, at 11:29 下午  

Post a comment

<< Home