沙灘貓的私家海灘

2006/01/08

齊來飛貓

1月8日星期日,天氣晴朗,風帶一點涼意。路飛爸爸一早就出左門口,因為中午佢要去一個club有個飯局,聽講係請左好多政府部門同council 0既人物。我還是留0係屋企好了,好怕呢0的應酬。
間屋又靜左落黎,出街又唔想出街,唯有0係屋企陪小朋友。尋日拍直拎左好多日劇俾我,睇怕我又有排煲啦。
依~? 今日香港佢地有遊行喎哈哈...前日睇報告好似話警方已經捉到果個虐貓狂徒,而且仲係一個19歲靚仔,不過仲未確認係唔係佢。都好,起碼見到警方有重視呢件事。其實捉到又點呢? 虐殺動物0既罪判得比亂拋垃圾還輕,哀哉哀哉...我話呢種人應該要拗斷哂佢0的手手腳腳就真,報應呀。
尋日同兩個小朋友玩釣貓遊戲。我地齊來飛貓呀XDD

1 comment(s):

the walk against the cruelty to doggies n kitties was so successful yesterday...attractin' more than 3k ppl 2 attend wu.. ekekekek

By Blogger Hilda broketail, at 2:11 下午  

Post a comment

<< Home