沙灘貓的私家海灘

2005/12/20

哈利波特

本來想去睇King Kong,點知有人建議留番Christmas Day 等埋阿邊個邊個一齊先睇。所以今晚我同達達去左睇哈利波特。星期二嘛,戲票有特價哈哈...其實我覺得都幾好睇0既,好開心!

前幾日我有Hayfever,流鼻水流到停唔到。達達就話一定係兩個小貓0的毛毛,仲話唔俾佢地上床玩。我就硬係好嬲啦,邊度關事呢?尋日我去左睇Dr.NG,佢俾左0的藥我食,今日就好返哂啦。可以證明跟本唔關貓毛事,唔好冤枉我兩個小朋友呀!

1 comment(s):

我睇左king kong,係老公話要睇,我冇抱期望去睇,只係為左捧個導演埸,成188mins,點知好鬼刺激,d音響仲嚇死我,一路睇,完成唔覺過左3個鐘,正呀~~~~

By Anonymous 匿名, at 1:14 下午  

Post a comment

<< Home