沙灘貓的私家海灘

2005/12/24

火都0黎埋0既聖誕旅行


今日係十二月廿四日。
第二次過炎熱的聖誕。
悉尼熱溫可能有四十度。吹火風。很乾燥,濕度很低。天空有雲。

照原定計劃,今日達達同我,約左加菲媽﹑拍直一共四人一齊去Hunter Valley 釀酒區玩。我地約左上午9點鐘在加菲媽屋企出發。今次係開加菲媽架Subaru Forester四驅車上去,司機係拍直!! 哈哈!! 又係拍直做司機。真係辛苦佢啦。

前兩日悉尼天氣仲係好清涼,但係一到左今早,氣溫突然標高,但係又好乾燥。好熱,但冇出汗。感覺真係唔好受。

都幾好玩呀,可惜天公不造美,吹果0的火風真的要命。今日去左Hunter Valley Village,果度有好多好得意0既shops,我地行左好多間,影左好多靚相,又買左0的好得意0既野。其中有一間shop有好多貓貓擺設買架,真係好鬼死得意
跟住我地又去左酒廠試酒同買酒。我地四個人總共買左大約十幾支大大小小的酒。唔算買左好多啦。

今日雖然好累,但係好開心。

0 comment(s):

Post a comment

<< Home