沙灘貓的私家海灘

2005/04/25

Anzac Day

尋日係星期日, 中午同達達幾個同事去飲茶, 之後去左染髮...舅父就當然去賭馬仔啦....夜晚我地三個人去左食意大利菜, 好好味....返到屋企之後, 我地叫左拍直帶埋佢部 PS2 黎打機, 因為達達有 projector 所以可以o係個廳玩超大影幕嘛....簡直好似o係戲院打機咁....而GT4 o既 graphic 做得又靚...得閒我地再叫拍直帶部 PS2 上來玩下先 \(^0^)/
今日係澳洲o既 Anzac Day, 即係軍人節, 對於我黎講只係一日普通既public holiday, 我同達達今日去左探 Kidy, 因為佢搬左新屋, o係 Ryde, 由達達屋企開車去都只不過係十分鐘....我地都替 Kidy 開心, 因為間新屋好好, 雖然係細過似前間 townhouse, 但係對於佢一個人住來講, 真係綽綽有餘啦....個間格都實用過以前間屋, 最緊要加菲b都住得開心嘛.....我地o係 Kidy 屋企唱 k, 因為佢都有學友活出生命 DVD, 仲有好多碟, 我地打算以後都去佢屋企唱k算囉....哈哈......
後來我地去遊車河, 去左 Hornsby 睇新樓, 好正呀, 我地今年年尾會打算買樓, Hornsby 係其中會考慮o既一區.....兩房一廳連套房全新樓, 價錢都係大約四十萬左右 (咁當然仲有 Strata fees 同其他雜費加埋一個月三個人供千幾蚊到啦...), 遠就係遠o的, 但係有車又有乜所謂.....? 最緊要住得舒服....
今晚我地去左睇婆婆, 因為佢香港返來三日都未搵過佢, 睇佢精神好好.....
唉...聽日開始又要返工啦....又有排忙啦....今晚要早o的訓 !!!

0 comment(s):

Post a comment

<< Home