沙灘貓的私家海灘

2005/04/21

好累, 係時候去了....

今日仲係好唔舒服, 帶住疲累0既身驅返到公司又開始做做做.....
到食飯啦, 本來應該好肚餓, 但係一食野入口就食唔落肚....好辛苦....頭先行落街, 心諗, 如果一架巴士駛過來了結左我0既生命會點? 身體好唔舒服, 好唔想返工, 又要挨....如果唔係為左屋企兩隻化骨龍, 我真係可能死左佢算啦....唔得, 為左路飛蜜柑, 我點可以死? 我真係好鍚佢地, 心肝寶貝嘛....
開講尋晚, 我放左工之後達達黎車我, 因為unlce仲開緊會, 所以我地惟有等佢, 點知一等, 等左個幾鐘, 仲未開完會, 咁終於忍唔住打個電話俾佢啦, 哈~ 佢叫我地唔好等, 自己去食野先喎....果陣時已經係八點啦....end up, 我同達達挨住肚餓返去Kingsford食....Uncle真係得意....
卓頌恩媽咪玉靈姨黎左澳洲探佢個仔, 因為卓頌恩佢0既思鄉病真係好重, 成日哭....唉, 搞到大家都唔知點咁....希望佢快0的冇事啦....我見過咁多留學生, 思鄉病得咁厲害我都係第一次見....咁呀, 我初初去到瑞士, 美國果陣時仲慘啦, 身邊真係一個人都唔識, 我果陣時仲細個啦....而家澳洲有咁多aunty, uncle 睇住佢, 二十三歲, 男仔黎架嘛, 真係唔化.....hey!! >.<

0 comment(s):

Post a comment

<< Home