沙灘貓的私家海灘

2005/05/14

人生大事

三日冇寫日記啦, 我知道有o的人等到頸長埋...好啦, 等我今日再寫日記啦。
今日, o係度要同大家宣佈一件事, 係一件好開心, 好開心o既事: 就係我終於應承o左達達出年同佢結婚。呢個唔係一時o既決定, 因為都考慮o左一段時間。你問我開唔開心? 我當然萬分開心啦, 相信我地永遠都會好開心。
係呢度要再次多謝達達o既小學同學 Esther, 仲有拍直, 佢地一直都有支持我, 仲有多謝佢地幾日前寫俾我o既留言, 你地真係抵死...拍直, 你話要收媒人利是嗎? 睇過點...

1 comment(s):

wei wei.. me and Tommy have been supporting you guys as well gar!!! :) Congratulations!!

By Anonymous 匿名, at 6:11 下午  

Post a comment

<< Home