沙灘貓的私家海灘

2005/05/10

小朋友冇枉管之"傻"日記 (一)

(1) 路飛: 好悶呀, 細佬我地玩乜好呀?


(2) 路飛: 不如我地玩飲奶遊戲丫...你扒嚮度扮俾我飲奶奶丫....


(3) 蜜柑: ........(無奈)
路飛: (啜啜啜啜...摺摺摺摺....)




(4) 路飛: 依? 有靚女行過, 細佬, 你唔好望呀, 靚女冇你份, 等哥哥上啦...



(5) 蜜柑: 有靚女? 唔得呀, 我要睇我要睇 (掙扎)!!
路飛: 唔得呀~~!!! 你個反骨仔想點呀, 唔准走!!!



(6) 靚女毛毛: 你地邊個叫我~~~? (非常可怕的樣子)



(7) 蜜柑: (怯~~滴汗) 唔係我叫你呀...呵呵~~ (扮舔毛舔毛...)

1 comment(s):

你遇到什麼困難呢? 我不太明白, 請說明, let see if i can help you :)

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 12:30 下午  

Post a comment

<< Home