沙灘貓的私家海灘

2005/04/19

契家姐的信....

如果非常認識我o既人, 大概都會知道我媽咪有一個契女, 係一位o係香港非常有名氣o既女獸醫, 有好多明星, 名人, 有錢人都會不惜一切搵我契家姐睇病, 因為佢唔單止係全港惟一兩個神經專科之一o既其中一個, 仲係香港第一個用動物磁力共震o既獸醫, 而且佢做手術o既手勢非常細心, 功夫又好, o係呢一行裡面, 一傳十, 十傳八, 不過我唔多同人講我有個咁把炮o既契家姐, 費事啦....顯得我好無用....
今朝收到契家姐 email (佢個衰婆, 成日都話忙唔得閒回我email =.=, 打電話又話忙), 佢話路飛咁肥真係要同佢做多o的運動....我夠知啦, 點同佢做運動呀? 佢跑兩步都扒o左o係地下度啦, 搵野俾佢追都唔願追.....咁佢叫我試下用貓跑步器 (kitty treadmill), 邊度搵到呀? 我上網 search 過, 有幅圖, 教你點樣自己造....唉, 我又唔係木匠, 點識做呀? 真係煩惱....

0 comment(s):

Post a comment

<< Home