沙灘貓的私家海灘

2005/03/23

橫風橫雨....

呢兩日Sydney橫風橫雨, 加上天氣突然變凍 (氣溫大約十幾度), 真係好 "蚊憎" 囉.....
尋日本來打算放工後返屋企訓覺, 點知個天變得好快, 落o既唔只係狗屎囉, 我諗係恐龍屎加怪獸尿....慘啦, 我又冇帶傘, 點返屋企呀? 不過有傘都冇用, 因為o的雨個打橫吹囉......跟住個人又累又想作病...達達佢擔心我, 所以o黎車我放工...嘻....佢話呀, 我好幸福喎....
今朝係達達車我返工, 同 uncle 一齊o係 Bondi 食早餐 ^_^....真開心....
近排達達俾我感染到, 鍾意聽絕情谷, 我以前有叫佢聽架, 佢話有乜好聽喎....佢而家鍾意叫我 burn 俾佢放o係架車度聽....一路開車一邊聽, 又真係幾好笑, 連 uncle 都鍾意聽....自從同達達一齊之後, 我都好少聽呢個電台節目啦, 因為時間少左囉....冇得聽, 生活都好似差梗一o的野...嗯....是的是的....
今晚同卓頌恩搬屋, 跟住我地去食糖水, 我食左個雪耳燉木瓜, 佢就食左碗紅豆沙....
真係好累呀, 好啦, 我都要早o的抖啦.....

0 comment(s):

Post a comment

<< Home