沙灘貓的私家海灘

2005/03/13

睇屋....

今日起身後, 我同達達就去左搵佢媽媽﹑婆婆同大舅父去 Tony 舅父度...本來我地想去 Castle Hill 個 mall 行街, 但係我諗到, 既然要去 Castle Hill 咁遠, 而且又係街行, 不如去 Kellyville 睇示範屋啦....
自從爸爸媽媽上次o黎同uncle 佢地一齊去睇過之後, 就一直冇去過睇屋啦。o個度好大架, 有幾百間新屋都係示範屋o黎架, 而且間間都唔同, 只要你有一塊地, 然後睇中邊間屋, 就可以 exactly 咁起同一間屋o係自己塊地上面...都係好平咋嘛, 十幾萬至二十幾萬不等, 如果二十幾萬果o的就真係好豪華架啦....簡直係 dream house....如果我都有一塊地就好啦 =.=
Tony 舅父, 媽媽同婆婆都睇得好開心, 梗係啦, 呢o的野香港冇架嘛....既然達達媽媽下星期日就要返香港, 所以帶佢去睇下呢o的都好, 都不失為一個好節目......
至於係單層屋好, 定係複式好, 大家都有唔同意見...我自己就比較喜歡單層, 因為我由細到大都住複式屋, 住到怕怕....行樓梯行到怕怕....一個家庭點都係一層過好o的, 阿媽叫食飯都唔使叫得咁辛苦嘛 ^^"
話明係睇屋, 當然係得個睇字, 同個恨字啦....由於時間關係, 我地只係睇左幾百間之中o既六﹑七間, 如果要睇哂o的屋, 可能要兩日先得....
完左之後, 我地就去拉左一陣老虎機, 同去Tony 舅父屋企食飯囉 ^_^
好開心, 因為達達佢陪左我整個weekend....聽日又要返工lu....唔緊要, 我期待 Easter holiday \(^0^)/

0 comment(s):

Post a comment

<< Home