沙灘貓的私家海灘

2005/03/10

星期四, 逛街去

今日又係照常返工啦, 冇乜特別, 特別在於今日係星期四啦, 聽日又出糧啦...yeah~
本來今日冇約到達達, 但係佢話佢好掛住我喎...(嘻), 咁所以佢放左工o黎Bondi搵我一齊去行街囉。
好開心見到佢, 好難得架, 人地住得遠嘛, 三十幾公里喎....幾難得呀.....XDDDD
我地兩個行左 Bondi 個 shopping mall, 好大, 不過冇買野, 都係志在兩個傻傻咁行下je....(嘻)
之後我地去左食日本野, 傾左好耐計....我地兩個計劃六月會返香港一趟, 有可能會去日本或台灣玩, 不過最緊要係我成一年半冇返過去啦, 好掛住爸爸媽媽 :( 仲有就係返香港買野囉, 有好多野想買....希望波士可以俾我六月拎假啦.....

0 comment(s):

Post a comment

<< Home