沙灘貓的私家海灘

2005/03/07

蜜柑生日啦 !!!!


好開心好開心~!! 蜜柑今日生日啦, 大個仔一歲啦!
今日有Mika, Kidy, 拍直同埋蜜柑爸爸達達o黎佢o既生日會呀!!
估唔到呢個小朋友都有咁多人同佢慶祝, 你真係大陣象啦....
另外最開心當然係Kidy都有o黎我屋企啦, 個衰婆次次都厭我呢頭遠唔o黎探貓地, 好呀, 今次請到佢o黎我真係好好好開心呀, 仲有佢部 Canon 300D 相機啦~ 同小朋友們影左好多靚相呀 (朋友們可以去 http://hk.photos.yahoo.com/imbeachcat 睇睇, 好正架...) :D~~
今晚食o既野係爸爸 (達達) 煮o既肉醬意粉同有媽媽 (即係我) 焗o既蜜糖雞翼....蜜柑柑同路飛飛就當然有高級濕糧食啦...hehe....爸爸煮o既意粉好好味呀~~ (其實媽媽焗o既雞翼都好好味)
之後我地同貓地玩左一陣 (最主要係同路飛個肚腩影相, 呢o的相都放左上本相簿上啦), 跟住就係唱生日歌同切生日蛋糕啦....
可惜 Ceci 唔o係度, 如果唔係仲熱鬧呀.....
今日真係好開心, 蜜柑, 媽媽o係呢度祝你生日快樂, 永遠都咁快樂! 媽媽愛你 !

0 comment(s):

Post a comment

<< Home