沙灘貓的私家海灘

2005/03/12

今次, 慘啦....

公司自從搬左新office之後, o係我同波士兩個人拍住擋全面改革之後, 業務總算叫做蒸蒸日上....我都好開心....而且越來越多 overseas business, 老細見到就當然開心啦...
其實好多同事同我講, 以我碩士同埋咁多 degrees o既 qualification, 唔應該o係呢度再做落去, 佢地叫我不如去搵政府工仲好啦。前個星期, 我見波士唔o係度, 我個同事(佢以前打政府工打o左十幾年) 就同我講, 佢話, 見我咁聰明 (嘻, 其實係扮架咋), 又係一個好女仔 (佢意思係話我野心唔大), 不如試下搵政府工啦, 咁佢又見我 Aunty o係澳洲國防部做人事部 (佢原來都知我 aunty 係邊個), 不如叫我 aunty 同我睇下有冇government工適合我......又係喎, 俾佢咁講, 心思思....不妨一試都好.....
轉工還轉工, 既然我同公司有一個 commitment, 我都要扶住公司到佢真係搞得掂, 我先會走, 我做人點都係有責任心, 唔可以掉抵波士一個人唔理佢, 話哂, 點都係呢間公司o係我最缺錢, 做人最底潮o既時期俾個機會我請o左我, 做人都要感恩架嘛.....
點解話我要扶住間公司呢? 唉.....真係, 咪就係波士囉, 佢五月尾要去美國加拿大一個月, 佢唔係度, 就係我做主架啦.....之前同佢傾過, 我爸媽想我返香港行下, 所以想五六月返香港一個月, 本來佢想就我, 試下 book 四月走, 但係 book 唔到佢想要o既機票...但佢冇同我講, 直至昨天, 佢走過o黎我張 desk 度, 同我講個 bad news, 佢 book 左 5月27日走....咁我就晴天霹靂啦.....我﹑我﹑我﹑......點走呀????
冇計, 我話我等佢返來澳洲, 我先走囉....又要推遲日子返香港啦, 唔想都冇計....今次, 慘啦....香港到時一定會係盛暑, 一向怕熱o既沙灘貓, 可能要變做燒膿貓 一_一"


Posted by Hello New office - 我的一角

0 comment(s):

Post a comment

<< Home