沙灘貓的私家海灘

2005/02/20

我耐冇返過o既教會...

真係好耐都冇返過教會啦, 諗起上o黎, 都有幾個月...阿媽話我都係咁架啦, 鬼叫間教會咁死遠....
如果唔係卓頌恩o黎悉尼讀書, 我都唔會想返去....(唉...講到自己好衰咁)
今日落大雨, 真係好誇張, 係傾盆......
同達達食完個 lunch之後, 就o係屋企等到四點鐘去車卓頌恩, 之後我地到左 Burwood教會....聚會悶到死呀, 我坐第二行, 但係都訓著o左, 釣魚釣到好離譜, 真係好過意唔去 (失禮死)。聚會完左之後, 就係晚飯啦, 一到左有野食時間, 我就生猛哂....食食食食食.....
食完之後, 走人囉, 我車o左Lily返屋企, 跟住上埋去佢度坐, 咁岩Salley 同埋佢男友Dennis 係度食飯, 睇足球小將....我同Salley, 卓頌恩識三個識左十幾年o既老朋友終於又可以o係埋一齊....haha...我地三個玩電話打返香港囉...首先我地打俾大之, 跟住Park Ling, 跟住係Mary....我叫佢地估我係邊個...依~~都唔好玩o既, 估到哂.....我諗住我同佢地唔係咁熟佢地可能估唔到啦....其實香港o既教會都冇乜人知我黎左澳洲, 佢地以為我仲o係瑞士又或者美國....Anyway, 今晚好好玩....

0 comment(s):

Post a comment

<< Home