沙灘貓的私家海灘

2006/02/15

路飛的生日禮物

這個是爸爸買給路飛的生日禮物


這個是我的情人節禮物



話說路飛爸爸買這兩件禮物的時候:

爸爸: 我要這個貓日曆呀唔該。
店員: 要不要用這個情人節禮物紙幫你包起佢?
爸爸: 好的唔該!
爸爸: 啊! 順便我要埋呢張貓床,我隻貓今日生日。
店員: 係咁...要唔要...包起佢?
爸爸: 你包埋佢得架啦,我個仔識得自己拆禮物。
XDDDDDDDDDDD

以下由路飛示範訓新床仔

2 comment(s):

moew argh

By Blogger Hilda broketail, at 3:30 下午  

moew argh

By Blogger Hilda broketail, at 3:30 下午  

Post a comment

<< Home