沙灘貓的私家海灘

2006/02/09

食食食....食

呢兩個星期我好忙,忙於陪住我未來老爺奶奶...佢地每年都會黎sydney探親,幾十年不變。

而我呢,就日日都陪住佢地,跟出跟入,車出車入。因為佢地住婆婆屋企,which is quite far away from where I live,而佢地個仔達達就要返工,所以每朝早我就去婆婆屋企接佢地全部人去飲茶...如是者我已經飲左兩個禮拜早茶。而晚晚都大魚大肉,中間仲要夾一個afternoon high tea。係咁食食食食食食.............

我聽日同後日都問未來老爺奶奶拎左兩日holiday,因為力妹and 佢個蝦子餅會黎sydney 玩兩日。呵呵呵~~終於有得玩了。我都係見過力妹一次咋,佢係拍直小學同學,同達達係好朋友,今次會做 my wedding's MC,所以有好多野要同佢當面再傾...至於佢蝦子餅,呵,我從來未見過佢蝦子餅,做警察架! yeah~(阿sir唔好拉我XDDD) >.<

3 comment(s):

未來阿嫂...你咁食發..怕唔怕..到結婚果..加大左個碼呀..!!!^o^

By Blogger 傻瓜鴨sonson, at 11:56 上午  

就係因為我太瘦(之前果排試過得91磅), 佢屋企人意圖或企圖想谷肥我。哼~~無咁容易!!! 我谷極都谷唔肥架XDDD

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 2:40 下午  

no new feline pic ga :-(

By Blogger Hilda broketail, at 2:11 下午  

Post a comment

<< Home