沙灘貓的私家海灘

2006/02/14

路飛兩歲生日快樂!!

7 comment(s):

路飛...祝你..生日快樂..龍精虎猛!!!

By Blogger 傻瓜鴨sonson, at 12:44 下午  

happy birthday路飛^^

其實我想問好耐架啦,
路飛同蜜柑係唔係美短呀?

By Blogger kakaoo, at 7:53 下午  

TO 安記
多謝 ^_^
路飛蜜柑其實只係普通本地短毛貓。蜜柑媽媽以前係流浪貓黎架。

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 9:43 下午  

好開心終於去到澳洲,又再見到你,仲見埋你對寶貝,竟然.............比我想像中.......大大大!!!生活又冇優,環境又舒適,飲食定時,又多野玩,又按摩,d毛又滑,仲有"草"隊!?!??你呢個媽媽真係唔易做呀下,一個字..."讚"呀!!!!睇見你囉到我本書時個開心樣,真係要請你食多個"骨",個晚d ribs呀....好大份...好飽...攪到支啤都飲唔哂,再比多個 "勁"你!!!不過睇返你之前d diary,原來你check到有唔舒服,我都同你一樣覺得好奇怪,乜唔係遺傳病咩?我初次見你已經話你點解咁瘦,你拿拿臨走入廚房煮兩個"食送"+3 mud 米,同我清哂d飯呀,一粒都唔好剩,健康緊要呀衰鬼

By Anonymous 匿名, at 1:58 上午  

To 力妹,
好開心你黎探我地, 可惜時間太短啦。今次見到你老公好開心, 我地睇得出你老公好鍚你架, 所以唔好再嘈交啦。多謝你本書, 本來係叫你幫我買架嘛, 點知你又要送俾我, 邊好意思呢? 我會好好養好身體架啦, 你都係啦.... ^_^

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 9:21 上午  

好難唔嘈喎...我份情人節禮物到宜家仲係飯檯上面, 因為有人到宜家都仲未整好份手作仔囉 xyz*@&#*@kjrl, 你估下我蝦子餅幾時先整好送比我?

By Anonymous 匿名, at 12:50 下午  

情人節生日...?

By Blogger daodaobobo, at 12:31 上午  

Post a comment

<< Home