沙灘貓的私家海灘

2005/08/27

Farewell

尋日放工之後, 成班同事去左同我farewell, 雖然我的 last day 係九月十六日, 但係因為有一個同事下個禮拜一要放三個星期大假去希臘旅行, 所以要就佢提早同我farewell...

我地去左Star City食buffet, 總共有九個人。當然, 我老細係唔會來的, 點解? 就係因為佢同其中一個同事(要放大假的那個)係世仇, 所以為免有意外發生, 我地都好識做冇叫到老細, 佢只係叫我玩得開心d...

其實本來仲有好多同事都想來, 但都係can't make it, 所以唔緊要囉, 我地九個人都好開心。我係online department 既人, 其實同其他所謂同事都唔係咁熟落。同我最要好的都有黎: Florence, Angela 同佢男友, Pat, Carmen & 她老公, Esther & 她老公。Carmen佢送左個貓貓手袋俾我, 係佢自己整的, 仲有一個好靚的相架, 同一隻貓貓公仔...好開心呀!!!! 所有禮物我都好鍾意^_^

尋晚我間大廈6至10樓都停電, 搞到我地要點火照明, 好在而家有番電啦...

聽日係拍直生日, 我地要同佢興祝一下呢...

0 comment(s):

Post a comment

<< Home