沙灘貓的私家海灘

2006/02/26

星期二返香港啦

好唔捨得兩個小朋友...其實都只係返香港一個月,但冇得見兩個仔成個月果種心情真係好難受。希望佢地乖乖聽話啦。
其實我真係好擔心,怕舅父湊佢唔掂。而今次小朋友唔會俾mika幫我睇住,因為佢搬左去一個好遠o既地方,搬左去New Castle。貓地,始終都係留o係自己o既 sweet home 好o的...加菲媽同我講,叫我應該放下心理障礙,全心全意放心俾舅父睇住,對佢要有信任。講就易,做就好難。自己o既心肝寶貝喎...邊度可以放心得落? 不過好彩佢話一個星期會上黎一兩次幫我睇住o的仔。呢度真係要多謝加菲媽。
慘啦~~舅父淨係識得同佢地玩,你叫佢幫佢地剷砂盤﹑照顧佢地,得唔得架?又成日餵魚干仔俾佢地食,我叫左佢唔好餵咁多嘛,鹽份高,唉...仲有,佢鍚蜜柑多過路飛架嘛,到時路飛會唔會冇人鍚架? 一諗到呢度就想喊...我真係好後悔唔想離開佢地一日...
路飛蜜柑,爸爸媽媽好快返黎,到時會買好多手信俾你地。媽媽最鍚你地!

4 comment(s):

好心你啦...!!我知擔心佢地..!!佢地大個仔架啦..!!!由得佢地自由發展一個月啦..!!!而你就專心d做新娘子啦..!!

By Blogger 傻瓜鴨sonson, at 12:07 下午  

owww...if u come back hk, wat u doin' with the feline ?!?


catchin' virgin or qan?

www.xanga.com/hmhf92

By Blogger Hilda broketail, at 12:56 下午  

to 傻瓜鴨:
不能不能...不能專心做新娘子呀。上兩次返香港都係俾貓朋友睇住,今次係個白髮老人家...我諗返香港我笑唔出囉...未試過玩得咁唔開心,擔心得要死了>.<

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 1:56 下午  

當你日日擔心他們...
他們卻照樣每天在陽光底下呼呼大睡...

By Blogger daodaobobo, at 12:54 上午  

Post a comment

<< Home