沙灘貓的私家海灘

2006/02/22

坐頭等

Big Day 越來越近,仲有唔夠三個禮拜。到左呢個時候,預期中的事情終於發生了。兩邊o既「大人」們揮霍地請得太多人,個廳o既圍數去到上限,無得再加。點算?唔通叫人唔好來咩?於是同酒店個負責人商量,決定俾我地用最大o既 Ballroom,可以擺多好多圍。超正,超豪華,淨係睇佢樓底已經有23尺高,簡直係六星級享受。呢種情形就好似坐飛機由普通等免upgrade坐頭等咁。爽呀~!








Dennis 阿婆
尋日上網見到Dennis,中學同學,而且有一年仲係經常坐我隔離位,所以舊屎同佢成日都好好傾。以前佢有個花名叫做阿橙,後來唔知點解,個花名變左做「阿婆」。真係好好笑! 阿婆一直keep住同我有斷斷續續的來往,都係icq﹑msn...印象中o既阿婆個樣已經好搞鬼,而且講野仲文奏奏的 (可能係睇得小說多?),所以你望住佢講野o既時候真係好好笑XDD
尋日睇左Dennis o既Xanga Blog, 我直頭笑到扒左o係度,點可以有人夜晚黑踩單車撞倒隻牛架? XDDDDD

2 comment(s):

多謝西西里 ^_^

依! 唔講唔覺佢又真係幾似劉以達喎!
XDDDDDDDDDDDD 笑屎我了 >口<
又識作曲作詞呢, 劉以達細佬呀XDDD

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 9:10 上午  

恭喜你呀!

同埋你個blog轉左版面,d背景公仔好得意.

By Anonymous 匿名, at 3:46 下午  

Post a comment

<< Home