沙灘貓的私家海灘

2005/10/16

無刀激光矯視

激光矯視這個名詞對我來說,太可怕。靈魂之窗,怎麼可以用激光割開? 怎樣說也說不通。有時覺得,科學倡明實在可怕。生在醫護界家庭的我,從來不能接受這種法明。心想,一輩子帶contact lense 有什麼不妥? 因此即使家人在兩年前已經極力說服也無法迫使我去接受這種手術。我嘛,兩年前曾目睹一個朋友在手術中垂死痛苦的過程--簡單來說,就是用刀把眼睛割開然後再用激光幹什麼什麼的...

兩個星期前一位朋友打電話來說:『我做了無刀激光矯視耶~不會痛的,感覺就像眼睛入了沙一樣咭咭的。幾分鐘的,眼睛一下子就沒有近視了。你也去做吧。』

我抱著仍然是半信半疑的態度和家人商量,怎料,反應竟是:『呵~一早告訴你了,你終於肯做了嗎?』翻譯過來就是:「你終於肯認底威了嗎」的意思.......

Say goodbye to contact lense,今個星期五我便會做手術了,希望能順順利利吧。

6 comment(s):

放心去啦!我年半前都做左呢個手術.
等你好消息!
不過記得要搵個人陪你出院喔!

By Anonymous 匿名, at 3:00 下午  

唔..如果真係做左對隻眼無咩問題..!!咁試下又無所謂..!!

By Blogger 傻瓜鴨sonson, at 6:59 下午  

嗯...多謝大家既留言。
唔知logicat你係咪都係做我呢隻手術呢?
我0係浸x醫院做盛為$21000大元。我知度呢隻手術0係出面做0既價由八千至幾萬元不等, 視乎醫院設備&醫生來定。
做左個手術之後兩日不得洗頭, 化妝, 絕不能有任何水及東西觸及眼睛...所以, 最好留在家中...

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 10:03 下午  

果陣係養和做$18000,不過我諗你呢隻應該唔同我果隻了,因為佢地d技術進步得好快.
我做完第三日已經返工,呵呵...

By Anonymous 匿名, at 12:05 下午  

祝 成功.

By Blogger daodaobobo, at 3:50 下午  

祝成功~~~

By Blogger Ric Tse, at 4:49 上午  

Post a comment

<< Home