沙灘貓的私家海灘

2005/09/30

飛蛾風雲

剛才有兩隻澳洲品種0既大飛蛾唔知幾時入左我間房, 我當然又再發癲啦。真係好驚飛蛾架!

兩隻野之中, 路飛整死左一隻 (叻叻呀~), 另一隻係被舅父整死 (嘩~好man呀)。身為男朋友的那個, 一0的用都無一_一" 不過佢都有安慰正在狂哭的我...我真係好好好驚飛蛾, 尤其係澳洲品種更甚...我見到佢地飛埋黎我度真係嚇到傻左, 喊到收唔到聲...(無陰功囉)

今日特別讚揚路飛, 因為佢見到媽媽身在險境隨即自告奮勇殺蛾...媽媽愛你^333^ 蜜柑柑都叻叻啦, 都有盡力^_^

今晚路飛蜜柑要送去mika度啦, 因為聽日我就要飛香港啦...我會好掛住佢地架...

0 comment(s):

Post a comment

<< Home