沙灘貓的私家海灘

2005/05/29

關你"鬼"事

尋晚五點出門口接達達放工, 跟住我地去左Randwick買左好多零食返屋企。嘻~~ 之後我地o係屋企留到七點就去左 UNSW 大學聽一個林以諾牧師o既佈道會, 題目係「關你"鬼"事」...內容就當然係講有關於靈界啦...
一開始就有一班unsw o既詩歌班帶領唱詩, 我覺得氣氛唔錯, 其中有一首詩歌特別摸著我, 唔知點解, 一唱到o個個位, 眼淚就忍唔住流出來, 而坐我後面有兩個人我都知道佢地在同一個位都喊左出黎, 眼淚仲滴左落我個位度....其實感動係因為真係講中我咁多年來o既經歷, 每一次我遇到困難﹑錯折﹑我的好朋友主耶穌都會給我力量和勇氣去帶我走過。又或者遇到我自己認為是不美好的事情, 其實望回頭, 原來都係美好的, 而且係更美好...我雖然唔係一個虔誠o既信徒, 無返教會, 無讀經, 好少禱告, 但係我知道主一直都在保守著我, 我知道佢一直等著我回到佢身邊, 不過我唔乖, 唔聽話, 傷左佢o既心....
好啦, 講返正題, 詩歌之後, 跟住就係林牧師講道啦。佢當然又係用棟篤笑形式啦...真係笑死人...當然啦, 唔係所有信徒都接受佢講道o既方式, 不過唔理點都好, 褔音總算係傳左出去, 我相信神會作工....
完左個佈道會之後, 我地就返屋企啦, 天氣好凍呀....我地返屋企食零食...嘻~~~

0 comment(s):

Post a comment

<< Home