沙灘貓的私家海灘

2005/05/23

今次去睇"屋"?

又係好多日冇寫日記啦, 上個星期五達達同舅父黎我屋企打邊爐, 天氣凍嘛...打邊爐最o岩!!
星期六, o係屋企拾屋, 拾到自己間房好鬼死乾淨...i love it! 跟住晚上就同達達去行街睇戲食飯...
星期日我地約左阿婆同細舅父去飲茶, 仲同細舅父傾左好多關於買樓o既事, 因為佢有好多意見...跟住我地一行四個人去左 Homebush Bay, 即係 Olympic Park 以前o既選手村, 果度起左好多新樓, 係一個新發展區....初時我唔係太喜歡果區, 因為話哂都係近住工業區...但係一入左去個村, 就好似入左去另一個世界一樣, o的屋好colorful, 好靚, 街道又整齊, 好似一個個顏色小方盒一樣, 好得意...又有一個人工湖, 環境睇黎唔錯...
跟住我地去睇示範單位, 嘩...我地一睇就好鍾意, 一間獨立屋, 全新, 複式四面有花園, 電動車房, 有三房﹑三個洗手間, 兩廳...價錢 from 三十五萬至四十五萬, 而我地睇中o既就大約四十萬左右...真係同上次睇北區o既單位差唔多價, 但係呢度就係一間屋, 唔係一個單位....
睇完之後又心有郁郁...不過我知我地仲有好多 choice, 下一次睇樓我地會睇南區...
好想快d搵到呀, 我地o既 Dream House....
今日星期一, 又係返工日啦, 夜晚達達又黎我屋企食飯...開心!!!

0 comment(s):

Post a comment

<< Home