沙灘貓的私家海灘

2005/05/17

有人今日好開心?

今日對我黎講又係冇乜特別o既一日, 都係照常返工, 放工...達達佢有打電話黎我公司, 不過我都好忙所以冇乜點傾計...
我知道, 今日對拍直黎講, 係o既興奮又開心o既一日, 因為佢女朋友 Cathy 黎澳洲探佢, 之後佢地會去 Tasmania 玩幾日...拍直今日要還佢架 SS 啦, 唔知佢會係咩心情呢? 呢架陪左佢兩年o既大車...嘻...我當然好唔捨得啦, 因為我地又少左好多免費車左lu...以後仲要慢慢還好多"車債" 俾拍直...

而家我打緊日記呢一刻, 路飛正o係度搞緊我...我睇唔到個 SCREEN 呀!!!!!!
依~~~路飛!!! 俾媽媽打幾隻字先啦!!!!!!

嘻~ 多謝阿jane 同Tommy俾我o既留言呀....遲o的要麻煩你地啦...hahaha....

0 comment(s):

Post a comment

<< Home