沙灘貓的私家海灘

2005/03/18

Florence 入醫院....

尋日返公司見到 Florence 個樣好唔妥, 佢話肚痛, 痛左成晚....初時我唔為意, 但係望望下, 見佢真係好唔掂, 於是我叫佢去睇下醫生啦, 點知, 醫生話佢可能係慢性盲腸炎, 要立即入院...
夜晚我打左個電話俾佢, 佢話岩岩照完, 好痛, 醫生有同佢打嗎啡....但係都仲係超痛....佢電話把聲好虛弱....聞者心酸....
今朝佢做左手術, 割左盲腸....放工後達達車我 (o係呢度真係要多謝達達) 去 Prince of Wales 醫院探佢, 老闆仲託我買左o的花去...上到去病房見到佢訓左覺, 插住喉, 個人十分虛弱....佢連講野都冇力囉, 見佢開刀個傷口好大呀....唉.....
希望 Florence 個傻婆快o的好返啦....

0 comment(s):

Post a comment

<< Home