沙灘貓的私家海灘

2006/04/30

生日快樂

4月29日係達達生日。幾多歲?哈哈...三字頭啦喂~ 仲成個大細路咁。昨日同拍直共三個人 (統稱三傻) 去左City 新開o個間Green Box Plus 唱K (嗯~幾好, 好正)。


之後呢,我地去o左一間希臘餐廳食晚飯。o的燒羊架好好好好味!! 就連一向怕食羊o既拍直都大讚好味呀。仲有條燒八爪魚都好一流!



兩個男人後來返左我地屋企PS2,拍直打到兩點先走。我就同兩個小朋友影左好多相...嘻~

3 comment(s):

好榮幸我都係o係ceo....in hk,哈哈哈,最"榮幸" o既竟然係分享左壽星仔o既三十第一 "督" @.@ ~~~~ 暈

By Anonymous 匿名, at 2:34 上午  

力妹:
我地寄俾你路飛蜜柑d毛毛鍾唔鍾意呀?XDDDD
係咪好正呢?

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 4:17 下午  

正到 "痺" 啦~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~, d膠紙好得, 痴得d毛好鬼實

By Anonymous 匿名, at 6:42 下午  

Post a comment

<< Home