沙灘貓的私家海灘

2005/12/11

蜜柑小朋友...你幾時可以好返?

報告蜜柑
隔左咁多日,蜜柑隻手手都仲未好返。而家佢隻手隻傷口果度有結焦,但仲未生番毛。我好怕佢以後都生唔到毛...好擔心。可憐呢個小朋友日日戴住個飛碟,見到佢都覺辛苦。

我部生滋電話原來可以...
隨時隨地睇香港有線新聞架...唔講唔知,拍直今日show佢部生滋電話我睇,原來我地只需每月付$3,就可以購買3G info pack, 裡面有好多channel睇,其中仲有香港 i-cable 新聞 (好似撘九廣鐵路火車睇到果0的有線新聞),而且仲係每小時更新一次,保證有update news。真係0係澳洲行到邊,去到邊,都可以睇到香港新聞。我決定聽日去3G join呢個package。

4 comment(s):

我鍾意生滋電話呢個名﹗﹗

By Anonymous 匿名, at 9:49 上午  

阿旺都係用生滋電話!!!

By Anonymous 匿名, at 1:35 下午  

哈哈哈hihihi
估唔到我終於可以係你個blog留到message喇
之前唔知點解留唔到

By Anonymous 匿名, at 1:37 下午  

to 力妹

係呀, 阿旺果陪生滋電話可以同太空人傾計架...!!

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 3:22 下午  

Post a comment

<< Home