沙灘貓的私家海灘

2005/11/28

報告蜜柑

今日已經係蜜柑小朋友帶上飛碟的第六天。我每日都有同佢搽藥膏兩次,而佢個傷口亦都明顯地長多左0的毛。

其實我都唔係太擔心佢個傷口,其實無流血,無雖太擔心的。我反而擔心蜜柑的內心。始終,我地都唔太清楚佢為乜事而扯自己0的毛; 加上佢又無啦啦要帶飛碟,心情一定唔會好過。作為家長,當然處處都為係自己仔女著想啦,但作為仔女0既,其實都唔知道爸媽為乜要佢受苦。蜜柑一定覺得好無奈要佢帶飛碟,可能仲以為我地罰佢。

蜜柑呢幾日比起以前活躍指數下降左30%。原因係因為個飛碟阻住佢,以致佢喪失左好多活動能力。由於帶住個飛碟,蜜柑每日沖涼 (舔毛整理) 的工作亦都交左俾佢哥哥路飛代為處理,表現不俗,由頭舔到落尾。路飛0係呢個時候發揮左佢0既兄弟愛精神。

尋日,我見蜜柑咁可憐,於是試下幫佢除左個飛碟。點知,佢第一時間走去舔個傷口,嚇得我即時要同佢帶番個飛碟。心一陣痛...蜜柑,你到底發生咩事? 話俾媽媽知好唔好?



1 comment(s):

完全感受到你呢個媽媽既心情...真係病在兒身,痛在母心.
蜜柑,快d好返,唔好令你媽咪擔心呀!

By Anonymous 匿名, at 2:36 上午  

Post a comment

<< Home