沙灘貓的私家海灘

2005/10/28

手術成功了...

但係, 真係嚇死人...都唔明點解個個人都話:「個手術好簡單架咋, 十分鐘就做完。」
我覺得唔係囉。冇錯, "望住個紅點用激光射"果一刻就係幾十秒...不過由"用激光揭起眼角膜"至整個手術完成一刻, 個過程就驚嚇無比。一上到手術床, 就要望住0的好光既燈, 跟住有舊野壓住隻眼, 跟住, 肓左。跟住, 醫生就話我個眼角膜已經用激光揭起左。之後休息45分鐘, 隻眼不停流眼水, 好辛苦...45分鐘之後又入返去手術室。跟住...我唔想寫....驚嚇程度有9級。總之就係用野好似上螺絲咁, 撐住隻眼...又要望住閃閃下粒紅燈, 如果郁左就會做得唔靚。仲有...又聞到有濃味....真係少0的定力都比佢嚇暈。

如果有人問我, 個手術值唔值得, 我而家梗係話值啦, 一下間冇哂d近視喎 (對深近視者更值)。不過, 我要警告所有想做呢種手術0既人: 唔嚇得者勿做。

3 comment(s):

say個sorry先, 好耐無上你個扑...hehe

弓起弓起~ 手術成功~
我阿媽都叫過我做呢個手術, 但我話: "你個仔載眼鏡靚仔d喎"

XD

By Blogger Ric Tse, at 5:13 上午  

恭喜哂...!!!手術成功...!!!
不過..聽到你咁講..!!!好似..."滿清十大"咁..!!!@@'
好驚呀..!!!算啦..!!!戴慣眼鏡..都幾好呀..!!!^o^

By Blogger 傻瓜鴨sonson, at 1:18 下午  

你要休息多d呀!因為而家視力仲未穩定架!

By Anonymous 匿名, at 12:36 下午  

Post a comment

<< Home